نشت پروتئین در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین در بیماری مزمن کلیه

چه نوع علائم نشت پروتئین القا خواهد کرد؟
شما می دانید تابع اصلی پروتئین در خون است به تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب به در خون باقی بماند. اگر پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از گرفتن خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این که خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
می تواند نشت پروتئین القا نارسایی کلیه؟
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه می باشد. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء کاهش عملکرد کلیه در سرعت نسبتا بالا سرعت می بخشد. در واقع بسیاری از بیماری های کلیوی می تواند در سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب دریافت کنید. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.
چگونه برای درمان نشت پروتئین در بیماری های کلیوی؟
همانطور که در بالا ذکر نشت پروتئین توسط آسیب غشای فیلتراسیون کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید آن را زنده کرده و یا متوقف کردن آن شما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای متوقف کردن و تعمیر کلیه های آسیب دیده.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان یک نوع از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا، می تواند به کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر. با کمک این درمان، کسانی که علائم ناشی از صدمه به کلیه ها خواهد شد تا حد زیادی برطرف شده است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب میکرو چینی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: